Cari duit !!!

Followers

Monday, October 11, 2010

Hidup melayu!!!!!

hahahaha..cam racist plak title entry aku kali ni tapi tu la hakikat.nak dipendekkan cerita,masa tengah syok surf internet ak terserempak dengan satu artikel menarik tentang bangsa melayu.Panjang giler explaination sejarah bangsa melayu.fuhh,aku sebagai bangsa melayu bangga giler pas baca artikel ni.Baru la aku taw yang aku telah di tipu dengan buku-buku sejarah.arghh,malas plak ak nk cite lbeh2,korang baca r sdiri..Paling mengejutkan,artikel ni ade tulis yang bangsa melayu ada pertalian dengan bangsa yahudi..

korang baca r sdiri,kalo malas, downlod je trus & kalo bosan2 ley baca:tekan sini

p/s:aku bukan racist,aku cuma curious nk taw psal bangsa sdiri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...